Interaktyvus lauko stalas
Interaktyvus lauko stalas – tai moderni lauko baldų versija, kuri sujungia tradicinio stalo funkcionalumą su skaitmeninių technologijų galimybėmis. Šie stalai gali būti naudojami įvairiose viešosiose erdvėse, tokiose kaip parkai, mokyklos, kavinės ar net privačios terasos. Kartu siūlomi interaktyvūs žaidimai.
Interaktyvus lauko stalas labai tinka pagerinti viešųjų erdvių naudojimo efektyvumą, skatinti bendruomeniškumą, praturtinti laisvalaikio veiklų spektrą, atsižvelgiant į šiuolaikines technologijas, taip pat stiprinti miesto, miestelio ar kaimo įvaizdį.
Pagrindinės interaktyvių lauko stalų savybės:
- Atsparumas oro sąlygoms: Šie stalai yra sukurti taip, kad atlaikytų įvairias oro sąlygas – lietų, sniegą, karštį ir šaltį.
- Sensorinis (interaktyvus) ekranas: Stalviršis dažnai yra padengtas tvirtu, vandeniui atspariu sensoriniu/interaktyviu ekranu, kuris leidžia vartotojams sąveikauti su skaitmeniniu turiniu.
- Įvairios programos ir žaidimai: Interaktyvūs stalai gali turėti įdiegtas įvairias programas, žaidimus, edukacinį turinį ar net informaciją apie vietovę.
- Ryšio galimybės: Šie stalai turi Wi-Fi arba LAN ryšį, leidžiantį prisijungti prie interneto ar kitų įrenginių.
- Tvirtumas ir saugumas: Šie stalai yra pagaminti iš tvirtų medžiagų ir sukurti taip, kad būtų saugūs naudoti viešose vietose.
Interaktyvių lauko stalų panaudojimo galimybės:
- Pramogos: Vaikai ir suaugusieji gali mėgautis įvairiais interaktyviais žaidimais ir pramogomis.
- Edukacija: Mokyklos ir kitos švietimo įstaigos gali naudoti šiuos stalus kaip mokymo priemonę.
- Informacija: Turistai ir vietiniai gyventojai gali gauti informaciją apie vietovę, lankytinas vietas ar renginius.
- Bendravimas: Interaktyvūs stalai gali skatinti bendravimą ir socialinę sąveiką tarp žmonių.
- Reklama: Šiuos stalus galima naudoti kaip reklamos priemonę.


Techninė įranga:
Nerūdijančio plieno korpusas (304 Stainless Steel) dažytas RAL 7011 spalva.
Padidinto atsparumo stiklas 6mm storio, apsaugotas nuo išorinių subraižymų, lauko atmosferos poveikio
Ekranas: su lietimo funkcija, įstrižainės dydis – 43 coliai
Ekrano ryškumas 3000 nitų, atsparus tiesioginiams saulės spinduliams
Ekrano kontrastas 5000:1
Automatinis ryškumo sensorius
Kompiuteris, kurio parametrai: 2,3GHz, 8 GB RAM, SSD 256 GB, su įdiegta operacine sistema ir visomis reikalingomis licencijomis. Procesoriaus našumas 3500 taškų pagal „Passmark CPU Mark“ testų rezultatus
Papildoma įranga: 2 garsiakalbiai skirti laukui
Mobiliojo interneto prijungimo galimybė
Kondicionavimo įranga, apsauganti nuo įrangos peršalimo iki –40 laipsnių ir nuo saulės spindulių iki +50 laipsnių
Interaktyvus lauko stalas pritaikytas lauko sąlygoms, nepralaidus lietui, sniegui, krušai, kitam atmosferos poveikiui.
Apsaugos klasė IP65
Ekranų skiriamoji geba –1920 x 1080 pikseliai
Stalo aukštis 62 cm, plotis 76 cm, plotis 117 cm.
Stalas pristatomas ir sumontuojamas iš anksto su Užsakovu ir atsakingomis institucijomis suderintoje vietoje
Stalas pritaikytas naudojimui lauke, užtikrinant jo veikimą ištisus metus, neatsižvelgiant į klimato sąlygas.
Nerūdijančio plieno (304 Stainless Steel) dažytos RAL 7011 spalva.
Kėdės aukštis 40 cm, plotis 40 cm, plotis 76 cm.
3 metų garantinė priežiūra ir aptarnavimas
Programinė įranga:
Ekrane sukuriama laukimo būsena, kurios metu rodomas vietos laikas, data. Laukimo būsena rodoma, tuomet kai niekas nesinaudoja interaktyviu stalu. Palietus ekraną, rodoma žaidimų galerija:
– Programinėje įrangoje integruoti ir sukurti 8 vaizdo žaidimai
– Žaidimai atitinka klasikinių žaidimų versijas
– 4 žaidimai pritaikyti žaisti dviems žaidėjams vienu metu (multiplayer)
– Diegimas Kliento Serveryje/Kompiuteryje
– Galimybė atstatyti vėliausiai naudotą informaciją
– Garantinis aptarnavimas 3 metai
Žaidimai:
Šachmatų žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

Klasikinis šachmatų žaidimas, pritaikytas jutiminiam ekranui, leidžiantis žaidėjams žaisti vienas prieš kitą arba prieš kompiuterį. Žaidimas skirtas pradedantiesiems ir pažengusiems šachmatų žaidėjams.
- Interaktyvi lenta su jautriu prisilietimui paviršiumi, leidžianti lengvai perkelti figūras pirštu
- Automatinis ėjimų validavimas pagal šachmatų taisykles
- Žaidimo režimai – žaidėjas prieš žaidėją; žaidėjas prieš kompiuterį (keli sudėtingumo lygiai)
- Funkcija „Atšaukti ėjimą“
- Aiškiai matomi šachmatų langeliai (8×8 lenta su kontrastingomis spalvomis)
- Didelio raiškos 2D arba minimalistinis 3D dizainas, optimizuotas jutiminiams ekranams
- Interaktyvios animacijos figūrų judėjimui vizualizuoti
Šaškių žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

Tradicinis šaškių žaidimas, skirtas žaidimui vienas prieš kitą arba prieš kompiuterį, pritaikytas įvairaus amžiaus ir patirties lygio žaidėjams.
- Interaktyvi lenta (8×8), jautri prisilietimui, leidžianti žaidėjams perkelti figūras paprastu gestu
- Automatinis ėjimų validavimas pagal šaškių taisykles
- Žaidimo režimai – žaidėjas prieš žaidėją; žaidėjas prieš kompiuterį (keli sudėtingumo lygiai)
- Galimybė atkurti visų atliktų ėjimų istoriją
- Funkcijos „Atšaukti ėjimą“ ir „Peržaisti“
- Aiškiai matoma ir kontrastinga 8×8 lenta, pritaikyta jutiminiam ekranui
- Paprastos, aiškios šaškių figūros su galimybe rinktis iš skirtingų dizaino temų
- Animacijos, skirtos vizualizuoti figūrų judėjimą ir šalinimą
UNO kortų žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

Populiarus kortų žaidimas, skirtas žaidimui prieš kompiuterį. Žaidimas pritaikytas interaktyviam žaidimui jutiminiame ekrane, apimantis visas standartines UNO taisykles bei papildomas pagalbos ir personalizacijos funkcijas.
- Automatinis kortų traukimas ir dalinimas pradžioje
- Kortų validavimas pagal UNO taisykles
- Automatinis taškų skaičiavimas ir žaidimo laimėtojo nustatymas
- Žaidimo režimai – žaidėjas prieš kompiuterį (reguliuojamas sudėtingumas)
- Funkcija „Praleisti ėjimą“
- Animacinis signalas apie eilės pasikeitimą
- Intuityvi ir spalvinga sąsaja, atitinkanti originalaus žaidimo stilistiką
- Aiškios ir interaktyvios kortų animacijos traukiant, dedant ar naudojant specialias kortas
- Patogi kortų peržiūra ir pasirinkimas pirštu
- Garso efektai ir vizualiniai ženklai (pvz., kortų poveikio animacijos)
Dėlionės (Puzzle) žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

Klasikinis dėlionės žaidimas, skirtas įvairaus amžiaus žaidėjams. Žaidimas siūlo pasirinkti skirtingo sudėtingumo lygius pagal detalių skaičių ir paveikslėlių temas. Dėlionė kuriama interaktyviai, naudojant prisilietimus, su galimybe žaisti individualiai.
- Pasirinkimas iš skirtingų dėlionės paveikslėlių ir detalių skaičiaus (pvz., 20, 50, 100, 200 detalių)
- Automatinis detalių išskirstymas ir atsitiktinis jų išdėstymas pradžioje
- Galimybė detales priartinti, pasukti ir jungti vilkimo gestais
- Patvirtinimas, kai detalė tiksliai įstatoma į vietą
- Aiškiai matomos ir detaliai apibrėžtos dėlionės detalės, kurios lengvai jungiasi judesio animacijomis
- Galimybė rinktis iš skirtingų temų (pvz., gamtos vaizdai, gyvūnai, miestai)
- Papildomos vizualinės pagalbos funkcijos (pvz., peržiūrėti pilną paveikslėlį kaip nuorodą)
- Paprasta, intuityvi valdymo sąsaja su galimybe prisitaikyti pagal ekrano dydį
„X ir 0“ žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

Klasikinis „X ir 0“ (Tic-Tac-Toe) žaidimas, skirtas dviem žaidėjams arba vienam žaidėjui prieš kompiuterį. Pritaikytas greitam interaktyviam žaidimui su papildomais režimais, tokių kaip sudėtingesnės lentos versijos.
- 3×3 pagrindinė lenta su galimybe plėsti iki 4×4 ar 5×5 (pasirinktinai)
- Žaidimo režimai – žaidėjas prieš žaidėją; žaidėjas prieš kompiuterį (reguliuojamas sudėtingumo lygis)
- Automatinis nugalėtojo aptikimas pagal taisykles (trys ženklai iš eilės)
- Galimybė iš naujo paleisti žaidimą bet kuriuo metu
- Funkcija „Atšaukti ėjimą“
- Aiškiai matoma lenta su paprastu, minimalistiniu dizainu
- X ir 0 animacijos, kai dedami simboliai į lentą
- Vizualinės nuorodos apie laimėjimo kombinaciją (pvz., išryškinant eilę)
„Figūrų dėlionė“ žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

„Figūrų dėlionė“ yra interaktyvus dėlionės žaidimas, kuriame žaidėjas turi išdėstyti gyvūnų formos blokelius ant lentos taip, kad užpildytų visas tuščias vietas. Žaidimą turi sudaryti ne mažiau kaip 100 lygių, skatinančiais loginį mąstymą ir erdvinį suvokimą.
- Blokelių vilkimas ir padėjimas ant lentos naudojant prisilietimus
- Automatinis blokelių prigludimo prie tinkamų vietų atpažinimas
- Ne mažiau 100 unikalių lygių su didėjančiu sudėtingumu
- Galimybė naudoti užuominas sudėtingesniuose lygiuose
- Aukštos kokybės 2D grafika su spalvingais ir patraukliais šunų formos blokeliais
- Intuityvi vartotojo sąsaja, pritaikyta jutiminiams ekranams
- Sklandžios animacijos, atspindinčios blokelių judėjimą ir padėjimą
- Progresijos sekimas: galimybė matyti įveiktus lygius ir pasiektus rezultatus
- Garso efektai ir muzika, sukuriantys malonią žaidimo atmosferą
- Galimybė išjungti arba reguliuoti garso nustatymus.
„Sujungti 4 žetonus“ žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

„Sujungti 4 žetonus“ yra strateginis dviejų žaidėjų žaidimas, kurio tikslas – pirmam sujungti keturis vienos spalvos žetonus vertikaliai, horizontaliai arba įstrižai. Žaidimas pritaikytas jutiminiams ekranams, leidžiant žaisti prieš kompiuterį arba kitą žaidėją.
- Žaidimo režimai – žaidėjas prieš kompiuterį; žaidėjas prieš žaidėją
- Lentos dydžio pasirinkimas – standartinė 7×6 lenta; pasirinktinai: nuo 7×6 iki 9×8
- Valdymas – žetonų įdėjimas prisilietimu
- Automatinis ėjimų validavimas pagal „Sujungti 4 žetonus“ taisykles
- Nugalėtojo nustatymas sujungus keturis žetonus
- Aukštos kokybės 2D grafika, optimizuota įvairiems ekranams
- Sklandžios animacijos, atspindinčios žetonų kritimą ir laimėjimo kombinacijas
- Intuityvi vartotojo sąsaja su aiškiais valdymo elementais
- Galimybė pasirinkti žetonų spalvas ar iliustracijas (ikonas)
Biliardo žaidimas išmaniajam jutiminiam ekranui

„Billiardas“ yra modernus biliardo žaidimas, leidžiantis žaisti vienam su laikmačiu arba dviem žaidėjams, laikantis 8 kamuolių biliardo taisyklių.
- Žaidimo režimai – vieno žaidėjo režimas su laikmačiu; dviejų žaidėjų režimas viename įrenginyje
- Automatinis ėjimų validavimas pagal 8 kamuolių biliardo taisykles
- Laikmačio funkcija vieno žaidėjo režime
- Aukštos kokybės 2D grafika, optimizuota
- Sklandžios animacijos, atspindinčios kamuolių judėjimą ir susidūrimus
- Intuityvi vartotojo sąsaja su aiškiais valdymo elementaisarso efektai, atspindintys realistiškus biliardo garsus